header

Jaarverslag 2013

2013: Missie geslaagd!

Niet vallen, alleen maar opstaan. 2013 was een jaar vol successen. We zijn gegroeid, als organisatie, als voorlichters en als persoon. Graag willen we u kennis laten maken met de activiteiten waar we ons in 2013 als stichting mee bezig hebben gehouden. In het jaarverslag over 2013 blikken we terug op de trainingen, voorlichtingen, gastdocentlessen en het project Leermeesters Gezonde Lifestyle dat wij verzorgd hebben. De gebruikte methodieken zijn door onszelf ontwikkeld, zoals ook in het jaarverslag wordt toegelicht. We geven u inzicht in onze evaluaties, de voor- en nametingen van de bijeenkomsten, waarmee we onze activiteiten blijvend ontwikkelen. Verder een overzicht van de door ons behaalde resultaten over 2013 en alvast een vooruitblik op onze activiteiten in 2014, een jaar dat gekenmerkt gaat worden door het Burgers informeren Burgers concept, verbreding van onze doelgroepen en nieuwe voorlichtingen.

Wij nodigen u uit om ons jaarverslag hieronder te lezen.